Недолуга оптимізація для одноденного зиску
Анонси до подкастів
Після наради тиждень тому, де комерційний директор отримав завдання оптимізувати видатки, він прийшов до генерального з дивною та спокусливою на перший погляд ідеєю: щоразу звільняти «зайвих» працівників в сезон спаду продажу.
Генеральному ідея сподобалась, одним махом він підписав накази (заяви, звісно, всі написали мовчки — так і живемо 🤷♀️) на звільнення двох керівників напрямків, де розпочався «мертвий період», двох їх замів, адміністратора, маркетолога та сімох менеджерів. Хоча достатньо було звільнити комерційного директора. Два місяці усі шикували, економія бюджету гарно наповнила кишені преміями. Перед прогнозованим піком продажів почали набирати персонал. Звісно, до тих, кого «попросили», звертатися не було сенсу: після місяця-півтора голодних пошуків роботи, вони всі, врешті, працевлаштувалися.
А з новими кадрами було складно: важко знайти когось лише на 5 місяців, а хто погодився — це були працівники не надто високого рівня професіоналізму та особистості. Що ж. Перший рік після «оптимізації» пройшли в точці беззбитковості.
Міжсезоння потягло збитки.
Наступний рік довелося перекривати позиковими коштами
Далі уже покликали фахівців.
Ми з фокусною командою вирішували проблему не лише понівеченої фінансової моделі, але і зруйнованого іміджу компанії через нелояльність до працівників та непослідовне покриття ринку
І кого ми звільнили першого на старті цього проекту?