“Найкращі” працівники
Анонси до подкастів
Найкращі працівники (як ті, хто в штаті, так і ті, хто надає послуги на тих чи інших умовах).
Якими вони є? Ці найкращі?
Коли я чую про «любити компанію», «ставити її в пріоритет», «фонтанувати ідеями», у мене в голові починають кричати чайки.
А кричать вони не надто приємно
Лояльними та фаховими вони мають бути. І все!
Лояльність передбачає якісне вибудовування комунікації та певний рівень відданості (без фанатизму і жертовності), зумовлений ступенем довіри до нього, повагою до його професіоналізму та виявленням зацікавленості в ньому керівництвом бізнесу.
Фаховість включає креативність і здатність приймати рішення в межах компетенцій та досвіду, і спроможність нести за них відповідальність
Працівник не прийшов вболівати за бізнес замість його власника
Не чекайте від нього ідей, змін векторів і прориву аж до Марсу. Це все задачі тих, хто керує справою в статусі власника чи партнера. Хто в долі.
Якщо ж найманий менеджер, що отримує платню і якісь комісійні, та не має частки з проекту, є його тягачем, то ви втратите або бізнес (він знайде, як прибрати до рук усе, якщо долю йому не дали), або TOPа, на якому ви самі ж завʼязали усі ключові процеси
А команда… з командою потрібно працювати. Аби було комфортно, вигідно і безпечно (!) усім